Beginnerscursus
Bij voldoende belangstelling starten wij op 12 oktober 2021 weer met een beginnerscursus. Deze cursus duurt 12 lesavonden met aansluitend een examen. Kijk voor de exacte data onder het kopje Beginnerscursus.

De lestijden zijn van 19.00 tot 22.00 uur.

Herhalingslessen
Voorafgaand aan het seizoen heb je de mogelijkheid alle basis competenties op 1 zaterdag te laten zien. De kosten voor deze dag (exclusief lunch) zijn 15,00 euro.
Deze competentietoets vindt plaats op zaterdag 4 september 2021. Leden die deze toets willen doen kunnen zich tot 31 augustus aanmelden waarna de instructeurs een tijd aangeven waarop je de toets kunt afleggen.
Daarnaast zijn er 2 competentie zaterdagen (excl. EHBDu) Deze vinden plaats op zaterdag 18 september 2021 en zaterdag 22 februari 2022. Beide zaterdagen moeten gevolgd worden om je diploma geldig te houden. De eerste zaterdag worden de levensreddende handelingen behandeld, op de tweede zaterdag de overige competenties. De kosten voor het volgen van deze zaterdaglessen zijn 15,00 euro per zaterdag (exclusief lunch). Deze zaterdaglessen beginnen om 9.00 uur en duren tot 16.00 uur
Volg je de zaterdag lessen dan ben je vrijgesteld van de avond lessen.

De herhalingslessen op de avonden beginnen om 19.30 uur, tenzij anders vermeld. Deze lessen worden op woensdag en donderdagavond gegeven. Zie voor de exacte data onder het kopje Herhalingslessen.

BHV herhalingscursus
De kosten voor deze cursus zijn 45 euro.

Hulpverlenerslessen (voor de leden die zich hebben aangemeld als hulpverlener bij evenementen)
De hulpverlenerslessen zijn een verdieping op de reguliere lessen.

Wij geven geen lessen Kinder EHBO meer omdat deze lesstof aan bod komt bij het reguliere programma.

SportEHBO (voor mensen met EHBO-diploma)
Jaarlijks geven wij een herhalingsles Sport EHBO. Houdt de website in de gaten voor de datum van deze les.

Eerste hulp bij drugs en uitgaan (voor mensen met EHBO-diploma
Bij voldoende interesse organiseren wij in het nieuwe seizoen weer een beginnerscursus EHBDu. Daarnaast geven wij elk jaar een herhalingscursus EHBDu.

Reanimatiecursus (BLS-AED Basisopleiding)
: alleen op aanvraag, op locatie.