Inzet EHBO´ers – Aanmelden

Aanmelden als hulpverlener

Diverse leden van onze vereniging zijn bij verschillende evenementen actief als hulpverlener. Jaarlijks krijgen we vele aanvragen voor een diversiteit aan evenementen variërend van sportwedstrijden en bedrijfsfeesten tot braderieën en kunstijsbaan de Vechtsebanen. Ook worden wij gevraagd bij evenementen zoals Koningsdag en festivals.

Als hulpverlener word je uitgerust met alle benodigde verbandmiddelen en draag je herkenbare kleding.
Verricht je veel hulpverleningen dan krijg je kleding en een EHBO tas in bruikleen, zodat je goed en professioneel uitgerust op pad gaat.

Iedere hulpverlener die een geldig EHBO-diploma heeft, kan zich actief bezighouden met het verlenen van eerste hulp door als vrijwillige hulpverlener te assisteren bij evenementen. Als je als hulpverlener op een evenement loopt ben je minimaal met 2 personen aanwezig.

Aanmelden als hulpverlener kan bij het bestuur
info@ehbo-utrechtsevereniging.nl
  Foto EHBO'er