Lid worden

Wij nodigen je graag uit om lid te worden van onze vereniging. Het lidmaatschap kost € 36,42 per kalenderjaar (in 2021) + € 8,50 per jaar voor de verlenging van het diploma. De contributie stijgt elk jaar volgens de indexering van het CBS.
Heb je nog geen EHBO-diploma, dan kun je je aanmelden voor de beginnerscursus. Elk najaar start er weer een beginnerscursus waar je aan mee zou kunnen doen.

Voor de leden die in het bezit zijn van een EHBO-diploma bieden wij jaarlijks de herhalingslessen aan. Je dient deze elk jaar te volgen om je EHBO-diploma geldig te houden. Ook als je net je diploma hebt gehaald en lid wordt van onze vereniging is het belangrijk dat je direct meeloopt in het lesprogramma.

Om lid te worden van de vereniging, download het Inschrijfformulier, vul het in en stuur terug via mail of post. Hier vindt u onze contactgegevens.

Het kan voorkomen dat je het lidmaatschap met onze vereniging wil opzeggen. Je gaat bijvoorbeeld verhuizen, en je wilt je graag inschrijven bij een andere vereniging in de buurt. Wij ontvangen je schriftelijke opzegging graag voor 15 november. Horen wij voor die tijd niets, dan gaan we er vanuit dat je nog een jaar lid blijft van onze vereniging. Als je dus na 15 november opzegt moet je de contributie toch betalen.

Hulpverleners Magazine

Wilt u ook het Magazine ontvangen? Ga naar de website van het Hulpverleners Magazine en sluit daar een abonnement af.